На X корисниците им е преку глава од постојан прилив на малициозни крипто реклами

Сајбер-криминалците ги злоупотребуваат рекламите X за да промовираат веб-страници што водат до цедење крипто, лажни airdrops и други измами.

Како и сите платформи за рекламирање, X, порано познат како Твитер, тврди дека прикажува реклами  based on a user’s activity, водечка на реклами кои одговараат на корисниците’ интереси.

Додека Елон претходно твитна дека YouTube е непрекинато реклами за измами, се чини дека X има свој проблем, сè почесто прикажувајќи реклами кои промовираат измами со криптовалути.

Овие измами вклучуваат линкови до канали на Telegram кои промовираат пумпи и депонии, страници за фишинг и линкови до страници што хостираат крипто цедење, кои се злонамерни скрипти кои ги крадат сите средства во поврзаниот паричник.

Како што X прикажува реклами врз основа на корисници’ интереси, оние кои не се вклучени во криптовалутите можеби нема да ги видат овие реклами. Сепак, оние што го посетуваат просторот се now bombarded by what appears to be an endless stream of malicious ads.

„Не лажам кога велам дека СЕКОЈА реклама што ја гледам на X е врска за измама насочена кон крипто за да ги исцеди паричниците на луѓето“, чита објава на X.

Додека напаѓачите веќе некое време ја злоупотребуваат рекламната платформа на X, огромниот обем на малициозни реклами рапидно се зголеми во текот на изминатиот месец, што предизвика безбедносни истражувачи MalwareHunterTeam за да ги следите.

Истражувачот  posting screenshots of X ads containing крипто измами, речиси сите доаѓаат од потврдени корисници.

Стана толку лошо што другите корисници на X мора да оставаат белешки од заедницата на рекламите за да ги предупредат другите дека се измамници или одводници на паричникот.

Минатиот месец, ScamSniffer објави дека цедилка за криптовалути наречена ‘MS Drainer’ што е промовирано во Google Search и X реклами, имаше stolen $59 million from 63,210 victims во текот на девет месеци.

На X, актерите за закана создадоа реклами кои се преправаа дека се ограничена едиција на NFT колекција наречена Ordinals Bubbles, лажни airdrops и нови лансирања на токени.

Не е јасно каков процес на проверка X има за да ги спречи овие реклами, но многу корисници се фрустрирани што не се испитува многу за тоа кои реклами смеат да се прикажуваат на страницата.

Bloomberg reported минатиов месец дека приходите од рекламите на X’ се предвидени да се намалат за 2,5 милијарди долари, што е пад на приходите од преку 50% од 2022 година.

Ова ги наведе корисниците на X да веруваат дека Твитер замижува пред овие малициозни реклами за да ги зајакне своите намалени приходи од рекламирање.

BleepingComputer не контактираше со X за оваа приказна, бидејќи тие не одговорија на нашите претходни е-пораки за печатот.

Извор: bleepingcomputer

Check Also

Google вели дека продавачите на spyware стојат зад повеќето zero-days што ги открива